Doug Pederson Discusses the Playoff Loss to Seattle | Eagles Press Conference – FANTASY FOOTBALL FAN SITE
Tennessee Titans

EDP gonna be pissed 🀣

    kitdacraze Philly the Kraze

    He just did lol

Mike Fagan

Pederson translation: “Yeah it was a cheapshot, and I don’t want to get fined by the league”

Yeah, we know Doug.
Oh well.

    Michael Henning

    @Nick Richards you are a F%$ id*&

    nikesback

    Man the guy was flaming …. poor Doug

John Lancaster

You should be proud of yourself and your team. You overcame many obstacles.

    Roger_t3r

    John Lancaster no phuck the eagles go hawks

    Jackson Avian

    Yessir. Coach of the Year, win the division what he was working with

    Nick Richards

    Mccown would have went 13-3 had he played all year wentz makes the team significantly worse

    P B

    Nick Richards πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ thats the worst thing i have ever heard just stop talking you know nothing

Alex Mills

Why wasn’t there a penalty on the helmet to helmet on cloweney

    Smickleberry Productions

    Cuz the refs are too busy licking eachother’s asses than to properly officiate

    Yoshibro 456

    Yeah and if that would have happened to Tom Brady or Aaron Rodgers it would have been a flag Refs are special when it comes to different QB’s

    Houston Asterisks

    Because the nfl is dogshit

    JerseySlayer

    They don’t know what to call or when. If you watch every postseason game so far, they are trying to let the teams just play. Still bullshit. He led with his helmet on a guy upfield from him. Makes no sense. You’d want to use hands to slow down someone past you.

    luis _

    49ers fan here and I was rooting for the eagles since they shut up Dallas fans. I can tell you having dealt with Russ for almost a decade the league always bends over backwards to protect their stupid lil nickgur QB that runs around like a headless chicken begging for PIs on uncatchable passes. He’s not as fast as he used to be so one of these days he’s gonna take a hit like Wentz did today.

That1KidYT

Off-season to do list-

Fire Groh
Get better Medical staff
Do some wr roster movements
Do something about Jason Peters. He only gives us penalties

    Paddling The Pink Canoe

    Your more worried about peters LOL who fucking cares. Dillard isnt good he literally shows the Dfence what they running cuz of hes poor foot work. Should be more worried about injuries than penalties. Peters is fine. Worry about the bigger picture not the stupid ones.

    bigbodyrover

    So u forget abt the bullshit secondary we have ?

    ZhangtheGreat

    Jason Peters is gone. His contract is up anyway. I’d be shocked if the Eagles re-signed him, especially since they drafted Dillard last spring to be his replacement.

    Brandon bates

    @bigbodyrover Your right and I was going to say it too.The secondary for most of the year gives up some of the biggest plays at the wrong damn time..Even this game,had one more chance and what happens??? Wilson launches to Metcalf with no resistance at all

Ever Leyva

Get new cornerbacks!! Legit cornerbacks!!

    Godz Gift

    We need von Miller

    Alex K

    Godz Gift that’s not a cornerback

    Marcus M.

    I like LeBlanc, everybody else can go ✌🏽

ENB90

Should’ve drafted Metcalf instead of JJ.

    Sonny Buckets

    ML F yea you don’t know football at all or you would know that

    ML F

    @Sonny Buckets what a idiot πŸ’€πŸ’€πŸ’€ first of all how many defensive players ever win MVP? if someone were to do it it would be a dline who could cause havoc consistently but a dude in the secondary and a SAFETY AT THAT? YOU DONT KNOW FOOTBALL BUDDY especially someone Minkah size he’s not a Harrison Smith or someone who can make a statement in the box and in run support all you have to do is not throw in Minkahs direction πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ YOU REALLY CALLED HIM MVP πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    ML F

    @Sonny Buckets 44 solo tackles 5 int on a team that didn’t even make the playoffs and you’re saying MVP WHAT A IDIOT πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ what happened to the days of Ed Reed playing safety getting double digit INT or B Dawks causing havoc in multiple facets either in the box or coverage but you hyping THAT saying I DONT KNOW FOOTBALL? πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    Dante_515

    ML F minka saved their season man. He made them not end like the bengals. He’s not saying that he is taking them to the Super Bowl, but he changed their record from the inevitable 2-14. I would love to have him on the eagles.

Star Key Little G

Danny Woodson is floating around. He needed some time to formulate more gaslighting.. lol dude is a weirdo.

    Jack Stones

    Wentz has zero playoff wins and is 7-21 vs teams over 500 The eagles are 12-2 in their last 14 games without wentz that’s all that needs to be said

    Spud

    Jack Stones Wentz isn’t 7-21 against winning teams that is wrong.

Smickleberry Productions

I cannot express how proud I am of this Philly team. Doug, you’ve done so much for this team and we’re grateful for it. The fact that the Eagles got to this position just shows us their spirit. Next season’s the one.πŸ¦…πŸ¦…πŸ¦…

    Jack Mahadder

    @AlphaOne – we wouldnt have been in the playoffs with out wentz and we woukdnt have won the superbowl with out wentz …couch QBs like u are “trash”

    Jack Mahadder

    @AlphaOne – well see

    AlphaOne -

    Jack Mahadder – yeah, you’ll see next season. They’re not going anywhere.

jon hunn

I’m with my birds thru all of it we taking super bowl 55

Best believe that

FLY EAGLES FLY

We all we got

We all we need

    sKulll playz

    Yessssss

    Jack Mahadder

    Wentz gonna be extra hungry next year …watch out.

    David

    nah. eagles are a middle of the pack team that’s just barely good enough to make the playoffs in a weak division. eagles superbowl run 2 years ago was a fluke. quite possibly the worst team to ever go all the way but the stars aligned for them and foles was playing out of his mind. eagles won’t be going to another superbowl for a long, long time. lmao

    Jack Mahadder

    @David yea well see …watch next year what wentz does because of how people like u doubt us…we had 4 starters left on offense …we lost by 8 pts …would have been slot different with out that head hunting hit

    David

    @Jack Mahadder lmao you’re out of your mind buddy

doreen taylor

Still so proud of All u guys fly eagles fly πŸ’šπŸ’šπŸ’š

philly_ sports

Our guys fought and scrapped until the very end. Unfortunately, the dirtier bird won the game.

Charles Burkins

They played there heart out thats all i could ask. β€πŸ™β€

Martin Mendez

Not an Eagles fan but i tip my hat off to your team and fans. Injuries was the obvious reason of why you guys didnt explode like expected. Yall have a hell of a team. Respect and greetings from Minnesota.

    kitdacraze Philly the Kraze

    Thanx appreciate it …
    Good luck go against my family team niner

    Alex Sawyer

    thanks, I appreciate the kind words!! Your viking team is awesome too Daammn Beat the saints!!! I’m rooting for you guys and the chiefs!

Damien Ramey

Clowney is a dirty player. Period. Carson was down. Clowney dove at his head like a missle. Doug is saying the right things. But he is pissed about that target hit on Carson.

JerseySlayer

This season was a nightmare and we still made the playoffs thanks to the composure of this team’s leaders. The bad luck we had with injuries was unreal. They will be stronger than ever next year. *_Believe that._*

JerseySlayer

Clowney led with his helmet on a guy upfield from him. You’d want to use hands to slow someone past you. Referees blew the call, and that piece of trash shouldn’t be allowed to play in the NFL at this point.

Jeff Benesch

Devestating loss man this hurts Was really looking forward to wentz getting his chance and first play all broke at once

Chuck Pestacchi

Considering all the injuries thru out this season, the Eagles were amazing, I’m proud of them. Hope 2020 is a healthier year for them.

David Willis

I’m proud of the way this team came together and showed tremendous heart. Thanks for never giving up and representing the city of Philadelphia and the Fans all over the world

Comments are closed