Vernon Davis FLIES OVER PHILLY for a 48-Yd TD! – FANTASY FOOTBALL FAN SITE

Vernon Davis FLIES OVER PHILLY for a 48-Yd TD!

Vernon Davis leaps over a Philly defender for the huge touchdown! The Washington Redskins take on the Philadelphia Eagles during Week 1 of the 2019 NFL season.

Subscribe to NFL:

Check out our other channels:
NFL Vault
NFL Network
NFL Films
NFL Rush
NFL Play Football
NFL Podcasts

#NFL #VernonDavis #Redskins

MRTUPAC 28

Eagles defense come on now I know you are better than this. Aren’t you 🤔?

    Jay

    MRTUPAC 28 Nope they TRASH 🤣🤣🤣

    ᴄᴏᴡʙᴏʏs ɴᴀᴛɪᴏɴ

    @SHIFTY TWIZZZ any decent running back even

    pj on mobile

    No there trash

    alex manalo

    @Jay wait you wanna check the score again.. go ahead.. check it

xxxyoungboy _

Ahh ready for Edp to see this

    Crill

    xxxyoungboy _ lol thought the same thing

    Isaiah The Walking Dub

    He’s gonna cry in the car

    Fernan Woodson

    Lmaooooooooooooo

The Journey

Vernon always been that dude ✊🏼

Michael Peter White

All i saw was three really bad tacklers attempt to tackle, worst defence in the league right now wtf is wrong with them 🙄🤦‍♂️

Jesse Sherman

Philadelphia better figure out that secondary or they aren’t going to be any comparison to Dallas 😂🤷🏻‍♂️

    Christian Bryant

    TheAwesomeSosa 123 and they were winning the division last year before their entire team got injured cowboys got lucky

    Jesse Sherman

    Christian Bryant cowboys didn’t get lucky they went 7-2 they made one trade … just watch the cowboys at 330 to learn why they should be the favorites over the eagles in general. The skins aren’t comparable to anything the eagles or cowboys offer. Notice how the eagles are coming back as we speak. (I’m not even a eagles fan). The redskins got lucky with a long snapper infraction that I’m sure was one of maybe less than 5 called the entire year if any other ones were called at all .

    Joe O

    The word your looking for is competition.

    alex manalo

    Check the score again

    Jesse Sherman

    And like I said neither skins or giants belong in the conversation with Dallas and philly

K Mula

Vernon Davis turning bacc the clocc on that play 👀🔥

Jordan Holton

VD is on 🔥🔥🔥🔥 😂

Brickasaurus Rex

137 years old lmao 😂 🤣

Shenecca Sweeting

wow. eagles poor defense!!!! nick folks somewhere laughing……

    DRUN MEKENTAYE

    Nick foles is somewhere hurt

The Hound

They couldnt even knock VD out of bounds. Eagles secondary lookin like trash

RUSTY NAIL

Defense still think it’s preseason😂

A Fucking Bird

Last time Veron went airborne he got CRACKED by Kam!😂

    A Fucking Bird

    @gamemaster gary But the eagles got the dub.

    Mr. Pink17

    Where’s Kam now??😂

    A Fucking Bird

    @Mr. Pink17 At home with his wife.

John-boy

Vernon Davis, the athletic ex-49’er, has still got it! Not the best of tackling by the Eagles though

VirginiaMetalDetecting

You know what this reminds me of? Cough cough Bengals at pittsburgh cough cough

Planet of the Atheists

As a 49er fan, i LOVE THIS!

Brian Fantana

Im now a Mike Scott fan. Straight blasting Philly fans at a tailgate haha

Miguel Estrada

Happy for Vernon Davis!

-49ers fan

mayhemlolz

He is my only 49er jersey

*starts punching the air😖

Jonathan Hernandez

He did it for his late grandfather that unfortunately left this earth yesterday. Well deserved touchdown.

Comments are closed