Mitchell Trubisky on facing Vikings defense: We have to start fast – FANTASY FOOTBALL FAN SITE
Abdurrahmaan Hussaini

I trust in trubisky no matter what you guys say

    Monte Moe104

    He gone be alright πŸ’ͺ🏽

    Rawdilla05

    @Atomic ‘ funny you mention that, I’ve been telling people that qb’s are different. Drew in his 3rd year had 11 touchdowns and 19 picks. People need to relax, Mitch is going to be a very good qb. He showcased he has that wow factor, but confidence is key with him

    Atomic '

    @Rawdilla05 he also seems to play better when the game is faster paced. Which mean nagy should use the game plan he used against Redskins, continuously doing no Huddle’s but changing the play if nessisary because trubisky did good on monday.

    Darnell Worthem

    Trubisky will be just fine

Michael Hughes

MVP

    Nautilus1972

    Was either Mack or Ha-Ha …

Dylan Moore

This week will be my first Bears game. Anything to know, look for or just some common knowledge?

    Monte Moe104

    Be loud !!!

    VanHallen52

    Dylan Moore Make sure to scream!

    Connor Muckerman

    Gage Parker that’s not typical behavior… those people were just assholes

    Windy City

    Historic, you feel it when you walk into soldier field the greats that graced that stadium. Enjoy!!!

Chairman Meow

come on biscuit we believe in you

    Nautilus1972

    Do we? I beleive in Watson’s numbers .. .certainly Mahomes … I believe in THEM.

    Chairman Meow

    @Nautilus1972 I think Watson will inevitably get himself killed by his playing style. Mahomes though…. that is a generational talent. Of course I’d rather have Mahomes. But that doesn’t mean I don’t believe the biscuit can win a SB with us.

Lamuel J Sackson

C’mon man we need you and its starts Sunday!! I know you guys will take that W and then everyone’s gonna be on the bandwagon again lol
πŸ»β¬‡οΈ

Yoshibro 456

28-13 Bears

    Rayvon Velez

    Yeah

Drew TheViper

Trubiscuit and the Gravy Train. Just settle in, big dawg. You got this. πŸ»β¬‡οΈ

youngblak Wall Street

The Chicago BEARS are going to be a dangerous team to play against on the Vikings are about to be run over like a runaway freight πŸš† it’s our time let’s get it Bears dominate πŸ’Ž in the rough the bears are going to be playing with a chip on there shoulders for the rest of the 2019 NFL season unfinished business Superbowl 54 contenders and especially the 2nd half of the season πŸ»β¬‡οΈπŸˆβ˜οΈπŸ‘ŒπŸ’ͺπŸ‘πŸ‘πŸ’―πŸ’―πŸ’―

J Nev

Mitch “fer sure” Trubisky

    joseph lameris

    Yeah definitely

    ynohtnasudegeh

    J Nev expecially

Issachar

Nagy yells at Mitch lol. Then he goes and throws 3 TD. Yell at him more

    E- Clipse

    Lmao ikr

    A F

    @Issachar How about it! Whip him with a belt if it makes him complete passes. Waterboard him, hook up battery cables to his nipples, whatever works!

    Ben Williams

    A F wtf

    Daniel Lopez

    @A F lmao

    Sione Aonga

    A F πŸ˜‚

Rio Grand

The only person learned a lesson for his first 2 games, WAS NAGY. He got humbled for not letting Mitch get throwing reps in the preseason. THATS DONE. Now the real Mitch will step up. Rust sets in on 25 year olds too. This kid got eyes in the back of his head….πŸ»πŸ‘‡πŸ½

    Harvey Specter

    Ikr. lol. Mitch says, “I’m a reps guy.” Nagy doesn’t let him throw one pass during preseason. Makes sense. lol

    MMathews_YT

    Facts

    Sloe Bone

    Rio Grand – definitely a miscalculation on Nagy’s part. Week two was Fangio, so that didn’t tell us much. The Skins game was about gaining confidence and the Vikings should give us an indication of what this offense can really do.

    Rio Grand

    Sloe Bone watch we almost run the table now. 1 more loss. Everybody about to be like 😧🀬🀯….he hasn’t even begin to scramble yet. THAT drives defensive coordinators nuts πŸ₯œ……14-2 πŸ»πŸ‘‡πŸ½

King Mayne

🐻Fuckn⬇ Let’s get this Dub at tha crib!

Nicolas Bernardini

If you can’t love him at his week one, you don’t deserve him at his week 3

T- Smooth

I stand up in the back of the room sobbing a little bit and choking on my words.

I will say, “You can talk about Mitch, the overthrows, his QBR, and Club Dub. If you do that, it’s really unfair. That’s my teammate. That’s my QB.”

Media & Mack: Stands up and slow claps.

TTundragrizzly

The press trying to make a big damn thing out of nothing in order to muster up a new story. Smdfh

Yoshi24

Mitch CAN be great, will he?That’s up to him.

Bo Wiggly

Nagy needs to take the training wheels off of the offense!

Mike Spence

Plz gd let me mitch be the 1

Jared Kuzma

I believe in Mitch, and if you don’t you’re a fake bears fan. πŸ»β¬‡οΈ

JAYCE REDMER

2 years ago most of these mitch haters wanted pace fired also

Comments are closed