La’el Collins: I Want To Retire Here | Dallas Cowboys 2019 – FANTASY FOOTBALL FAN SITE
iFreeze NG

Does this man have dip in his mouth

    Gerald Beasley

    iFreeze NG dip of snuff , in his mouth

    SkYHigH22

    Lol. was thinking the exact same thing. Big ol country!

    Dividend Income

    That’s how country boys get down

Swazie

He better chill and learn from Larry Allen and chewing on that tobacco

    Faith Reality

    What happened to Larry?

    ABDUL MUHAMMAD

    WORD UP

Thuro F.A.R.

“You know.”
Btw, the last Cowboys offensive lineman I remember interviewing with dip in their mouth was Larry Allen.

    Epic.popsickle

    Thuro F.A.R. He packed a hog

    ABDUL MUHAMMAD

    YES SIR

Az Smith

He’s come a long way from a rookie free agent 👈🏈🇺🇸

    ABDUL MUHAMMAD

    IM GLAD THEY RESIGNED THIS BEAST

flyinglizards80

He doesn’t even spit the entire interview. Country tough.

    ABDUL MUHAMMAD

    TRUE

Laray Alexander

No more…

Dip interviews please‼️

    Epic.popsickle

    Laray Alexander yes

    Justin Quarles

    They probably rushed up on him and LC said “I have a dip guys… after my dip we can chat”

    Knowing reporters they said “F*** the dip… lets roll BIG LC”

    The rest was history

Blue101 Blue102

I know

Josh Martinez

Nothing worse than ppl trying to talk to u while u got a dip in your mouth..then u gotta swallow the spit and wanna throw up

Justin Quarles

BIG L.C. with the chew lol

You da man L.C.!!!!!!! ✭

Devil PvP

“You know”

Charles Monrovia

Dang Collins
Spit man

Daniel Rodriguez

Dip😂 smoke blunt take a shot next time 🌿🥃

dragon joe

I’ve seen plenty of Cowboy fans who don’t like collins, but I’m not one of them. He gets better every game. And he’s awesome in the run game.

Juan Chavez

Glad he got a deal

G1Hexatron

I love Cowboys players that want to be Cowboys. Congrats man.

Comments are closed