Jaire Alexander’s Deflection INT Sets Up Aaron Jones TD – FANTASY FOOTBALL FAN SITE
Side Swipe Basura

Remember when no one took the cowboys seriously and the fans thought we where hating on them. This is why

    kitdacraze phillyphilly

    @Christopher Castanon don’t get embarrassed again lol when you come into my hood bruh
    Keep playing yourself y’all trash

    kitdacraze phillyphilly

    @Christopher Castanon oh wait it is 6 decades when y’all still in the 1995 when vhs was still created lol

    Christopher Castanon

    @kitdacraze phillyphilly Ha, silly eagles fans… We shall see and I’ll just chill and chuckle watching my Boys walk away with that dub.

    kitdacraze phillyphilly

    @Christopher Castanon we dont see bruh admit it y’all blow every year never will going lol πŸ˜œπŸ˜‚
    Your team is a joke look at our team we got Injuries ? We don’t complain but still win the game how’s that for what see lol

LeBronNotTop10 #3-6SZN #NoFootworkSZN

SKIUUUUUPPP!

    BmoreBirds Nest

    Skip Bayless: “Dak Presscot still had the better QBR”

    trung duong

    Hahaha

    LeeTravius Mckay

    Skip throwing out Dak’s jersey again lol

    farakhhanif

    Skip: “He threw it right in Amari’s hands and he dropped it. That is not Dak’s fault”

    kitdacraze phillyphilly

    I can’t wait for that come on Skippy

Philly Prince

Let’s go Pack, keep putting on that hurt for the Cowgirls.

    Matthew Salazar

    Cowbitches

    E.N.C Network26

    @Jaime Argudo I think you got that mixed up cowboys are begging for mercey

    Shade InMoney

    Drew4Two Gaming IDC WHAT ANYONE SAYS ABOUT THIS. READY OR NOT JERRY JONES WONT COME BACK AND YOU WONT KNOW WHEN TO EXPECT IT…

    Arturo Alfaro

    Go Packers thanks for biting the sorry as,,, s. Cow girlz l never like them America’s team they wish bunch of loosers they never going to win an other super bowl go Packers Al the way is a shame having the best stadium for football fire Jerry Jones he should be watching soup opera so he can cry like the rest of the cow girlz πŸ˜‚πŸ˜…πŸ˜πŸ˜„πŸ˜ƒπŸ˜€πŸ’‡πŸ’†πŸ’‡πŸ’†πŸ’‡πŸ’†πŸ’‡πŸ’†πŸ’‡πŸ’†πŸ™ŽπŸ™πŸ€¦πŸ€·

standley

This just in Dak threw another Int

    Duncan Donuts

    I’m trolling my parents cuz they’re at the game

    julian gomez

    Well when your a falcons fan you expect matt to do these kind of things ……wait wrong video

    Duncan Donuts

    Lol

richard escobar

The cowboys are who we thought they were. Beating up bad teams and they’re SB contenders.

    kitdacraze phillyphilly

    They still going to the super whaaaaaaaaat
    3-2 not a bad start lol

    Harris Baker

    You wanna crown em? Then crown em goddammit!!

    Harris Baker

    take a knee

    Harris Baker

    ya got 2 teams and they both wanna win, but only one team can win, simple as that

    Shatara Willis

    An I’m a true cowboys fan

-Z3us -

Y’all blaming Dak like he dropped the pass….

    Boy Wonder

    He threw it behind Cooper. The INT is his fault.

    -Z3us -

    Heshmia Bennett he did but it was catchable for an β€œelite” Wr , def not a good pass but don’t go putting everything on Dak

    primula tsuchimi

    He was wide open. I’m a Cowboys fan and I hate Dak

    Trace Wood

    No, what he’s doing is putting the ball into the other teams hands

    Heshmia Bennett

    -Z3us – naw man you pass in stride for a WR to complete his routes. Fire Garrett and don’t pay Dak 30 million

Hitiri Kameta

Shannon gonna have a field day on skip tomorrow πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ™πŸΌ

    615 Bred

    And I can’t wait

    Hitiri Kameta

    Already 2 int fellas can’t wait to see the end result πŸ˜‚

    Justin Long

    @615 Bred Me neither I cant wait for Aaron Rodgers to put that thing on them boys to finish them off!!

    Justin Long

    @Hitiri Kameta Lmao right I wanna hear what Skip says about those two picks seems how he always dogging out Wentz saying he is deer in headlights Dak looks pissed and not accurate!!

Oofツ

I’m packers fan I’m watching the game rn

    Avah Cathey

    Oofツ same πŸ˜‚

J.E.M.

I’m a Eagles fan but I love to watch the cowgirls lose.

    Texas Folk

    Dont get too hype

    J.E.M.

    Cowgirls mad mad!!πŸ˜‚

Fork and plate

An accident waiting to happen…. brought to you Steven A Smith.

Gabriel Anthony

The Cowgirls are NOT who we thought they might be.

Ta'Kasha Wood

Shannon Sharp is about to have a field day with this one tomorrow and I can’t wait to see it πŸ˜­πŸ˜‚πŸ˜‚.

SmalltownWriter

The Packers are BEATING the Cowboys like they stole something.
ROFLMAO πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    kitdacraze phillyphilly

    Yea we stole thier win tnf and then taking thier anger on cowgirls good job Green Bay smack those blues

LeeTravius Mckay

Shannon “I told you to bring that same energy on Monday Skip Bayless”

kadmiel martin

He’s got his 4th TD just now

farakhhanif

Stephen A Smith is practicing his dancing right now…πŸ˜‚πŸ˜‚

Edward Roy

Dallas will never win a Super Bowl as long as Jerry Jones has dictatorial control of the team.

Armon Lexmark

CAN THE COWBOYS GET A NEW HEAD COACH FOR CRYING OUT LOUD!

    scootosan

    Gruden is looking….haha

Paulay Oliver

Aaron Rodger adding a guest house to his mansion in Jerry world πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ cowgirls

Brandon Santos

I bet you tmr skip will still say, he’ll take Dak over Russ.

Comments are closed