Jacoby Brissett Slings It to T.Y. Hilton for the TD – FANTASY FOOTBALL FAN SITE
  • Home /
  • NFL /

Jacoby Brissett Slings It to T.Y. Hilton for the TD

Jacoby Brissett finds T.Y. Hilton in the end zone for a 4-yard touchdown. The Indianapolis Colts take on the Los Angeles Chargers during Week 1 of the 2019 NFL season.

Subscribe to NFL:

Check out our other channels:
NFL Vault
NFL Network
NFL Films
NFL Rush
NFL Play Football
NFL Podcasts

#NFL #JacobyBrissett #Colts

Click Here to Leave a Comment Below

Yoill Reply

First like baby

Pete Martinez Reply

Ty baby let’s go

Pete Martinez Reply

Andrew who colts up

Vikings Secondary Reply

Colts are definitely going 9-7 this year always rooting for TY

    Victor Oladipo #indyismycity Reply

    Vikings Secondary didn’t expect y’all to smack Atlanta in the face lmao

Mobile_Masters Reply

/
|
The comment above this isn’t funny

    ToasterGaming Reply

    This is the top comment for me

    Mobile_Masters Reply

    😂😂

leGoat is the best player ever of all timer. Reply

Can u post Dak 2 sec throw for a Td to Jarwin💯💯I told yall Dak finna provw the haters wrong.

    Dooky Reply

    @leGoat is the best player ever of all timer. alright that’s the only other one BET lol

    leGoat is the best player ever of all timer. Reply

    @Dooky Dang he just scored another 1😐Just stfu now.

    Dooky Reply

    @leGoat is the best player ever of all timer. Nope that’s it no more

    Dooky Reply

    @leGoat is the best player ever of all timer. BET

Youngboy_uzi_Kodak Reply

I told y’all the Colts going be alright Jacoby is a dog

    Drunk Roku Reply

    Dogs normally don’t make good quarterbacks.

    Youngboy_uzi_Kodak Reply

    @Drunk Roku 😂😂

Josue Tejada Reply

Seeing this makes me have faith in Brissett

I Scream Reply

Browns missed a field goal first score *Lose*
Colts missed a field goal first score *Lose* ?

    Willie Morris Reply

    Need my 1000 dollars

    Tosh T Reply

    @I Scream Field Goal? You mean PAT?

    I Scream Reply

    Tosh T Well like it matters

Slimby Reply

Ok

NO SEX B!TCH I ONLY WANT DA NECK B!%CH Reply

Andrew Luck WHO?

Curtis 23 Reply

Ja KOBE 🐐

Vincent Benjamin Reply

chargers highlights nfl!!!!

Dr Phot Reply

No luck, No problem!

Jon Davis Reply

Colts people were right about this game. They may fukin win lol and I’m happy about it. Anthony Lynn raises my blood pressure

Jon Davis Reply

I didn’t see how Indy would score and here they are 24-24 lol

    Victor Oladipo #indyismycity Reply

    Jon Davis the offensive line is nasty

    Jon Davis Reply

    Victor Oladipo #indyismycity
    Yup like last year

Rob Green Reply

We fighting back from the grave LET’S GOOO COLTSS!!

Armando Solis Reply

Overtime!!!!!

thelastcopier Reply

Jacoby threw the ball so hard I couldn’t see it in 360p.

Victor Oladipo #indyismycity Reply

I love brissett’s chemisty, this game shows the colts will be fine

Leave a Reply: