FOX analyst Moose Johnston: ‘[Broncos] believe in what they’re doing’ – FANTASY FOOTBALL FAN SITE
Cartman Power

After and 0-3 start, we win against a Folesless Jaguars team.

    The Random Broncos Dude

    Actually we could lose to them too.

    Cubecraft Banned

    No, we will probably lose that too. Minshew looks really good. If things don’t change around here we will be winless come our bye week. We could end up going 2-14 this season. This is pathetic so far

FGE shit

We have a team to make the playoffs

    Cartman Power

    But not a team to beat Rodgers and the Packers. They are amazing.

    Binx Negale

    Rodgers gna get hurt tomorrow. Then lose with there 2nd string QB

    Javier Duran

    We do, its just not clicking, but honestly even tho we started 0-2 i feel a lot better about this team then the last for years, I feel like flacco is our guy

turtle4614

GO BRONCOS!!! We will find our identity again.

    Sam H

    They will play very hard for Vic as they get to know him and his system.

    Phenom AL

    It will be interesting to see how much Denver will lose by to that baaad man Aaron Rodgers & the crew on Sunday.

Jeff Wingham

Broncos have their heads in the sand.

Josh G

Go broncos

bepriceless

Need a biiiig iron to iron out these wrinkles.

Cubecraft Banned

Just put this one in the loss column already. It won’t be close. 33-9 Packers

    Cliff Hanger

    27 – 20 packers( and I’m a Bronco fan)

    Jordan Cabral

    Cubecraft Banned are you dumb

Cliff Hanger

Gotta emphasize the run game to set up the play action, to set up the deep ball and we’ll be fine.
We’re not far away from a win but Lambeau is a tough place to visit. Gonna need to be on our best to beat the rest.

J T

I’m glad they believe in themselves because most smart fans definitely don’t. Time to gut the organization.

Down South Bronco

New coach, new offense and defensive coordinator, and new quarterback …of course it’s gonna be growing pains…come on Broncos country we’re going to be fine .

    Slightly Above Average

    I’m feeling good about this game today! #DB4L

Lil Boat jr

7 – 28 green bay

explore 2580

vic is a bad coach if i were the coach i would be yelling at the o and challenging all of them…f field goals

    Flippant Booch

    explore 2580 aaaaand. that’s why you ain’t a coach

    Austin J

    Pls save us random YouTube man

    Jerome Schulze

    Facts

    Jerome Schulze

    @Flippant Booch you dumb

Andre Renix

We need a win today BRONCOS….Go BRONCOS !!!

Gunner 21

Gut check time, we gotta dig deep! 🏈

I am MGTOW

Good luck! Go Broncos country! I have faith in you guys! I will never give up on our team!

Its YoBoyMoi 18

Let’s go all the way and win the Superbowl. #BroncosCountry

Jerome Schulze

I belive we are losing so we can trade miller and Chris and go after josh herbbert for first round pick.. We are rebuilding.. John won’t say it cuz he knows its the truth.. We suck and we will trade miller for draft picks..

Clyde Triplett

Flaxie is not the answer

Chris G

I just dont think Scangarello is offensive coordinator material.

Ronald Krikorian

Broncos. 0 – 3. Worst team in football

Comments are closed