Deion Sanders’ Atlanta Story – FANTASY FOOTBALL FAN SITE

Deion Sanders’ Atlanta Story

Between breaks while filming the 2019 Atlanta Falcons Season Kickoff video, Deion Sanders sat down to discuss choosing Atlanta and what makes this city so unique.

#InBrotherhood #AtlantaFalcons #RiseUp #NFL

Subscribe to the Atlanta Falcons YT Channel:
For more Falcons videos:

For more Falcons action:
Like us on Facebook:
Follow us on Twitter:
Follow us on Instagram:

Click Here to Leave a Comment Below

Derek Mikulka Reply

I am a big fan

Noe Felix Reply

From the highlights of his career, I wish I got to watch him play. Rise up!

    Kelvin Gilley Reply

    He was ELECTRIFYING!! …and that’s an Understatement.

J Money Reply

Pay Julio!!!!!!!!

    BoiNation Reply

    He’s payed now so let’s move on for tomorrow

    Black_Panda Reply

    We did

    Jay Manning Reply

    @Black_Panda we know he made the comment before it was announced…

Salih Agarevic Reply

Rise up brotherhood let’s goooo. Prime time you are the truth

swag baby Reply

Calvin Ridley

Dustin Albers Reply

Tbh…sound like some BS that some one else wrote.

Jay Manning Reply

Honestly I really don’t care about Sander’s story, he didn’t stay on the Falcons so why should I be excited about his career lol, he was an amazing player so was Brett Farve but…for other teams 😢 btw made this comment without watching the video lol, it was a good video and I definitely respect Sanders just wish he would have stayed

    Jay Manning Reply

    @GhOsT PePpErS I made that comment to without watching the video lol, it was a good video

    GhOsT PePpErS Reply

    @Jay Manning Now… where is Antonio Brown headed too🤔 A few teams come to mind: Patriots, Jags, Redskins maybe?

    Jay Manning Reply

    @GhOsT PePpErS idk AB with Brady would be deadly just like when they had Randy Moss, any team that takes him is taking a huge risk tho, maybe he’ll start acting right now idk tho lol

    bully bully Reply

    Jay Manning he said on the 85 soutg show the real reason atl didnt go to the super while he was there bc they were in magic city all the time

Cody Bowden Reply

TOUCHDOWN ATLANTA!!!!

Trap Music Enthusiast Reply

1:30-2:03 I felt that
RISE UP 💯💯

Gary Turbo Reply

Then he left and became a Texan

    Kevin Scott Reply

    Gary Turbo
    LoL

    GhOsT PePpErS Reply

    Thanks to Rankin Smith.

    Shawn Golmes Reply

    man please he went to 49ers first and he is in the ring of honor in Atlanta he ain’t a Texan fr

ZukoDaPrince Channel Reply

True Legend! 🏈

Malcolm Zone1 Reply

RISE 👆

Kevin Scott Reply

From Deion Sanders to Deion Jones.
Primetime don’t stop.

Volve Reply

I love Atlanta Falcons .I don’t know .im from Canada .But i should like underdog 🤔

    Shaqtis Reply

    Volve yes sir were gonna be champs this season

    Volve Reply

    @Shaqtis IS THE TIME .#RiseUp !

    Valentino Babbs Reply

    From Bahamas Falcons for life!! Rise Up!!!!!!

julius jones Reply

I wasn’t ready to rise Up this is the best

jaymogul25 Reply

A peice of Atlanta will always be dedicated to “Prime Time”

Nate Lowe Reply

Now do Vick, White, Gonzalez, Favre

    Kng_Drizzle Reply

    Nate Lowe I wouldn’t say farve he wasn’t there long enough

    Shawn Golmes Reply

    why i can understand but the others are trash

Nick bagnulo Reply

AFTER THE 2016-17
NFC CHAMPIONSHIP
HAPPY
PUMPED
WANNA FEEL THAT WAY AFTER A SB WIN

zac hannaman Reply

I have lived in Colorado my whole life and I am a Falcon fan, due to the great Michael Vick. Love the Dirty Birds.

    QB Sniper Reply

    I wished I saw micheal Vick plau

Shawn Golmes Reply

I told you ! he falcons media wanna act he a cowboy man please falcons the man first love

Leave a Reply: