Cowboys Break: More From Pollard? | Dallas Cowboys 2019 – FANTASY FOOTBALL FAN SITE
Dallas Moore

Ambar brings the show down

    Tx D

    I’ve been promoting the girl that replaced her jackass hahaha

    Nice try 🤦🏻‍♂️

    Justin Quarles

    Tx D nah Ambar is better than her

texas guy

she said i was listening to reggaeton earlier. he answers oh ok i didnt know if it was art or what. god damn i think i just found a new member of the mensa society. she said listening!!!

Tx D

Great…. the air head is back fml

David Cantu

Absolutely DO NOT trade Jordan Lewis! Kid’s a baller, and will keep improving….

    Giffond Hall

    and taco

    David Cantu

    @Giffond Hall Agree bro, … obviously I don’t know for sure, but I feel that something has happened between Taco and the Boys and they’re about to move on from each other, something just doesn’t seem right…

HIPPY STIX

Yall always talking about Amber but she’s here for the Hispanic audience. Because you cant understand her, doesn’t make her bad.

    Stonehall Studios

    Were from the same country and its amazing how different her accent and mine are

    Justin Quarles

    I like her 😁

Jim Mears

One more “long time listener first time caller” I PUKE. I play Madden so I’m football genius.

Angel Rosario

You are making the Deadskins defense sound like the Steel Curtain. C’mon man! They gave up over 436 total yards to Philly and D. Jackson torched them for two deep bombs. Child please!

    Stacy Lynn Sutherland

    And that matters about as much as a piece of used toilet paper..every week is a different game and dallas always gets washingtons. Very best game .whst they did last week has nothing to do

JXFIT

Do you guys think Luke Gifford replaces Sean lee and they let Sean go? Say next year

Travis McDonough

get rid of this chick she literally knows nothing lol

Comments are closed