Baltimore Ravens vs. Kansas City Chiefs Week 3 NFL Game Preview – FANTASY FOOTBALL FAN SITE
  • Home /
  • NFL /

Click Here to Leave a Comment Below

Reion Smith Reply

First home game . Can’t wait for the flyover 🥴

    Anthony Roic Reply

    I wish we would save the tax payer money and not have fly overs

    SantaDePirateKing Reply

    Yeah wish taxpayer money was used on some more neccesary things like education or housing.

Team Z Reply

This game finna be lit

Tastyquicksand - #DailyNFLVideos Reply

Everyone’s complaining on who should be ranked 2 on power rankings. Time to find out this Sunday😎🍿

    My96XJ Reply

    It ain’t the Ravens

    DarkGaming_C Reply

    @My96XJ who knows I’m going with the team has best d and no 1 TEs and sure enough Chiefs don’t have those

Mystic TK Reply

I gotta this will be a good game, I’m still gonna go with the Chiefs

Lorik Gjonbalaj Reply

Shoulda beat them boys last year this year we ain’t letting up 💜👿

    Oladele Olawaiye Reply

    These Ravens fans on here trying to convince themselves they can win. Well calm down it’s only 4 days away and you can come down to KC and take your whipping!

    Rahww Gebrai Reply

    babyeveryonegirlhd.info/mAx92bHgq2wp

    Nathan Payne Reply

    J Gray Lamar was inexperienced in that game…better Player now

    Nathan Payne Reply

    Mr. Sinister Yeah um you do realize the Chiefs played Raiders and Jaguars?? L 😂😂😂 Neither of those teams are even decent

    Oladele Olawaiye Reply

    @Nathan Payne You’re actually saying that after you beat the Dolphins and Cardinals? Get a reality check!

Volka Deus Reply

This game could go either way. I hope my Ravens step up

Norman Getsinger Reply

I am not that worried about this game. It is week 3 and it will be great to learn about both teams.

Blake Anthony Reply

Ravens D is solid, HOWEVER playing a dolphins and cardinals offense hardly prepares them for the chiefs onslaught of playmakers. If they get caught sleeping they could fall to far behind to recover. Last year was close but Lamar Jackson isn’t the only qb in this game who has improved.

    Arsalan Syed Reply

    Yeah, the ravens are also missing tavon young and Jimmy smith

    IJeffChiefsKingdom Reply

    Arsalan Syed the
    Really
    Wow big play will happen

    Arsalan Syed Reply

    @IJeffChiefsKingdom Yeah without a doubt and im a ravens fan lol

    Can I get to 1,000,000 Subscribers for nothin? Reply

    Damn facts

CIint Beastwood Reply

Well at least I got to listen to the Star Wars Cantina Band blasting in my ear the entire video 😂

Nurse Belle Reply

Lamar is proving all the haters wrong so I’m rooting for this kid

    D Moss Reply

    Keaden Wheeler the chiefs played the jags and raiders sit down

    BignT Reply

    @D Moss at least those are teams. The dolphins are not even a team and the cards are garbage all around. And they almost lost to the cards AT HOME. The chiefs have won 2 away games by 14 and 18.

    D Moss Reply

    BignT the jags and raiders are garbage stop jags defense not even top 15

    BignT Reply

    @D Moss they arent top 15 because they just faced the chiefs and we smashed both of them lol

    D Moss Reply

    BignT they wasn’t top 15 coming into the season Stop y’all chiefs fans are so cocky for a team that hasn’t won anything beat the pats then I’ll be impressed

Ayush Desai Reply

Game of the week. Should have been the SNF game

    call me hooper Reply

    Agree

Darkseid Lord Of Apokolips Reply

Mahomes is gonna expose that Ravens D. Chiefs Win 34 – 24

    Iyanna D Reply

    Darkseid Lord Of Apokolips they said that last year

    Jot Jolt Reply

    Best team win ❤️
    #RavensFlock

    Ethan Hsiao Reply

    @Iyanna D And Mahomes did expose them lol
    Ravens gave up 350 yards and 3 tds.

    Iyanna D Reply

    Ethan Hsiao he only threw 2 tds😂 And he had that many yards mainly because of tyreek who is out

    Matthias Kirby Reply

    30-28 ravens. Game winning fieldgoal by Tucker

Benji12 Reply

This we’ll be the first test of the Chiefs !!!!!!!! Gonna be a good game !! Go Chiefs‼️‼️‼️

#Chiefskingdom
#ShowtimeChiefs
#legionOfZoom

    Thatboy B Reply

    Well text pass that test last season

MLG AVP PLAYER Reply

This is easily going to be the game of the week.

Steve Abitante Reply

Ravens D could be Troublesome for the Chiefs Even @ Home

    1RICHDEV Reply

    BignT everybody that’s so called mediocre because u don’t know them is better than everyone on your defense so keep talking buddy y’all KC fans must’ve forgot how bad y’all use to be

    big lea Reply

    @ZNom you going to be upset LOL

    Hail Rell Reply

    @1RICHDEV @BignT Dont forget Earl Thomas is the safety responsible for that Championship Seahawks onslaught that stopped peyton Manning from winning a ring. Peyton could barely get a pass off. Waddle was really good at reading defense and where the quarter back was gonna throw but wasnt fast enough to get there… Earl Thomas is that and fast… it’s almost like we got Ed Reed back.

    Hail Rell Reply

    @BignT Dont forget Earl Thomas is the safety responsible for that Championship Seahawks onslaught that stopped peyton Manning from winning a ring. Peyton could barely get a pass off. Waddle was really good at reading defense and where the quarter back was gonna throw but wasnt fast enough to get there… Earl Thomas is that and fast… it’s almost like we got Ed Reed back.

    1RICHDEV Reply

    @Hail Rell exactly people are really downplaying the fact that he’s the best in the league just because of his past injury

MewTheWild Reply

Neither team has gone against other playoff contenders, this will be a great game. The stats on both teams aren’t a dead giveaway with such a small two week size.

Jay Reply

Do I start Lamar Jackson or Patrick mahomes? (It might rain during the game too)

    1RICHDEV Reply

    Jay start mahomes because Baltimore is gonna try to run all day to limit the time of possession for KC 👍

    ZNom Reply

    @1RICHDEV lamar is part of that

    1RICHDEV Reply

    ZNom it’s very confusing lol

    Rahww Gebrai Reply

    babyeveryonegirlhd.info/t5POywjwNyop

    Austin Stude Reply

    Any other answer than mahomes would be a risk.

Miletobeats Production Reply

Ravens have to score more than 30 points to beat the chiefs! Our D is going to step like they did last week! And it’s the home opener chiefs take this one!

Megálopros Reply

why is this game not at prime time?, it is one of the most hyped up matches of week 3

    Stan ezen Reply

    Because rams and browns lol

    jake scott Reply

    I agree. Especially after watching the browns these first two weeks. Rams should handle them easily.

    Meltr Reply

    I know they don’t like to flex game so early in the season but…… this shoulda been flexed lol

Frosted Ice Pharoah Reply

It’s gonna be tough but I think the Ravens can pull it out. This time we’ll stop the Chiefs on 4th down.

Leave a Reply: