#19: Tyreek Hill (WR, Chiefs) | Top 100 Players of 2019 | NFL – FANTASY FOOTBALL FAN SITE
Alex Escobedo

I’m here for the comments

    BowlesMovement08

    Me too lol

2ichie

and people thought he wasnt going to be on the list. they did him cold with a video half the length from the rest of them.

    gianta_boi

    Deserved it

    corey darko

    Acepilot12345 hoes mad😂😂

    Billy Backpacks

    @Ictbowler Both or them are. Simple.

Neighborhood Nip

He’s so fast those charges against him couldn’t keep up

    Bear Archambault

    @Jimmy Spittin’ Dore As opposed to implying that someone in the comment section is a child?
    Because THAT’S a unique, totally unexpected clap back.

    pxgq55a

    What charges were those? No charges that I know of.

    Jimmy Spittin' Dore

    @Bear Archambault the fact that you use clap back seriously says alot about you lil

    Bear Archambault

    @Jimmy Spittin’ Dore I was wonderingbif you’d catch that. I’m bringin’ it back, baby!
    Gimme two months, and everybody’s gonna be using “clap back” again.
    It will be Lit af

Nvision

Aside from all the controversy (and maybe Saquon Barkley)he is undeniably the most exciting and electric player to watch in the league

    A Moose

    @Tony Williams it’s like yall didnt listen to the full recording or see them phone records. Smh

    Jordan Davis

    Nvision He’s more exciting than Barkley

    Joseph Simita

    AB? man can score whenever he wants, Mahomes gotta put it right for Hill to “electrify”

    Daniel Aguilera

    Lamar jackson up there for me, yall watch

Bionicb

Tyreek Hill is one of the fastest (maybe the fastest) WR in the NFL

    the GOAT Tom Brady

    @Connor Bennett na

    J.A.L

    Antonio Cromartie ur high af u know they raced right? I’m a chiefs fan and can tell u mecole is fast af but not cheetah fast

    ferbbe02

    Robbie Anderson

    big lea

    @Eddylunchmeat 👎

    Day Be Trippin

    @Connor Bennett John Ross is faster

Adam Jackson

He’s so fast the video was faster than anybody else!

    Nick Maisel

    Adam Jackson beat me to it

neyboy11ify

Mf so fast his video was quick 💨💨 lol

    Nykelius Johnson

    yoooo lol this comment

    Jay Stiles

    He’s the cheetah

Tarantula Guy

This video went by fast like Tyreek Hill.

    Wavy curly Headed bun boi

    MrMhj26 evidence of him breaking his son’s arm his girlfriend said clearly that he abusing both of them get no suspension but patriots beat the colts like 55-3 in a afc championship game and it was a really cold night but no evidence but they were so quick to suspend Tom without a doubt

    Juan Chunga

    Tarantula Guy yo i thought there was a spider on my screen bro… screw you 😂

    Derek Smidl

    I think they tried to limit his exposure but after this year he’s going to have 1400 yards and 13 TDs and get PAID and then we won’t be able to limit anything.

    soi fon

    @Trent Blanch Come on man lol why do him like that lmao

Casual Pleb

He’s got get away from the cops speed

    Jonathan D.

    -Gus Johnson

    Rampant

    Something Baker Mayfield could use.

    Antipathyツ

    Rampant ehh he’s a better fit w/Patrick Mahomes + mayfield has a Solid wide receiver core

    Rampant

    @Antipathyツ It was a joke because there is a video of drunk baker trying to run from some cops and getting absolutely slammed. Look it up for a good time.

Duke Johnson IV

30 seconds of Mike Evans not even talking about Tyreek plus one of the shortest clips on top 100

    BallJonesBasket

    Duke Johnson IV why give this rat goof of a human being any show time to begin with, why is he even aloud in the damn League. Making the NFL look bush League

    Ian Rider

    @shtewwwps he hasn’t been convicted of anything, so?

    Brad Martin

    @shtewwwps why dont you do some research 1st… before you flap that piss hole mouth of yours

Josh Graham

Even Tyreek’s top 100 video is fast….1:55 long

G Gutierrez

No one wanted to talk about him lol.
Or they made this video on the fly after his charges were dropped.

    King Frog

    “Thug” is just a deceptive way of saying the hard R lol

    Rob S

    @Viking Fury he didnt hit his kid

    Viking Fury

    @Rob S as a fellow brotha I’d like to admit most blacks like to beat up whatever they don’t like, like kicking a thot, KO punching their woman, whipping and smacking their kids. But we get a pass cuz it’s 20 nineteeeeeeen and people are afraid to call us out for our animal behavior.

    Michael Garrett

    @pxgq55a ummm do you not understand evidence? Did you hear the recordings? You would be a fool to blatently ignore that recording and keep blabbering about innocence and doing research lol

    pxgq55a

    @Michael Garrett There was only one recording. An 11 minute one I believe. Which was released months after the chopped up one was pushed. The content of that recording was quite telling, and not in the way you seem to be hoping for.

Genocidest 36

Mike Daniels was like I don’t want to talk about this guy. 😜

    Akeem James

    Who the hell is Mike Daniels

    I Hate people

    @Akeem James exactly

    Ty Sosina

    LOL

J SneakersTV

The corners couldn’t even press him lol that’s how fast he is 🤦🏾‍♂️

    killab

    …at all!!!

Zdot D1

This is just a video of Artie burns getting burned 😂

    Day Be Trippin

    Mans last name fits him well 💀💀💀

ugoshow1

Tyreek Hill a South Georgia Cheetah. Faster than this video

Britte Cebreros

As a steelers fan, this video showing Artie Burns get completely abused is torture.

My Wifi Is Cooler Than Yours

top100 throwing shade at the Cheetah maan.. they know damn well we need more than that 🤦🏾‍♂️

NIC Sicko

That play he made limping on 4th down against the Ravens was the most underrated play of this entire year (at least considering the Chiefs)

TheWarrior949

Dang, some of these clips…

Tyreek beats coverages like they’re his 3 year old child or pregnant girlfriend!

Comments are closed